martes, 22 de noviembre de 2011

Intel·ligències múltiples

Avui posaré una entrada sobre les intel·ligències múltiples la que jo crec que se'm dona millor es la intel·ligència interpersonal perquè m'agrada relacionar-me amb els meus companys,donar consell als amics que tenen problemes, pertanyo a un club,m'agrada ensenyar a la gent tot allò que se, també m'agrada jugar o estar amb els meus amics,tinc més de dos amics íntims i tinc un bon sentit de l'empatia perquè si tenen algun problema se posar-me al seu lloc.I el meu treball de recerca és sobre la javelina i està relacionat amb la intel·ligència cinètico-corporal, però també està relacionada amb la interpersonal perquè fent aquest esport has de relacionar-te amb altres persones i ser empàtic amb elles.        

   
La concentracion del lanzador de jabalina

No hay comentarios:

Publicar un comentario