sábado, 3 de marzo de 2012

videotutorial

  1. Com titularé el meu videotutorial? R/Llançament de javelina
  2. Em cal posar un subtítol? En cas afirmatiu, quin? R/Hi ha diferents subtitols segons el pas que estas fent per tirar per exemple un seria de parat,l'altre amb una creuada,mitja cursa i cursa completa.
  3. Què ensenyaré a fer? R/Ensenyaré com és tira la javelina i les diferents maneras en que es poden tirar,segons com l'hi vagui millor a la persona amb més cursa o menys.
  4. Tenint en compte que en el videotutorial cal que hi hagi, com a mínim, dues parts ben diferenciades, la demostració i l'explicació, quin contingut hi haurà a cada part? R/ La demostració grabare un video en que surti jo tirant javelina i en l'explicació explicaré cada pas.
  5. Quan ho enregistraré? R/ D'aquí a dues setmanes ja que aquesta que be tenim molts de examens.
  6. És a l'exterior? Hi haurà molt soroll? R/ Sí és a l'exterior i podria ser que es sentin alguns sorolls.
  7. Què faré per aconseguir la màxima qualitat d'imatge i de so possible?R/ Intentaré fer servir la càmara de la meva tieta que és una càmara bona perquè sinó amb la meva no hi ha gaire qualitat.
  8. Quina càmera utilitzaré?R/ Una JVC
  9. Em cal l'ajuda d'algú? De qui? R/ De la meva tia perquè em vingui a grabar ella.
  10. Hi posaré música? Quina? D'on la treuré?R/No
  11. Què posaré als crèdits?R/El meu nom, a on s'ha fet el video,el camera que en aquest cas serà la meva tieta,la meva URL,si al final fiques alguna canço també posaria la canço que és i de qui és.
  12. És bona idea incloure la URL del meu bloc als crèdits del videotutorial?R/ Sí, perquè així la gent si no sap quina és poden entrar per consultar alguna cosa sobre els treballs sobre la javelina.

No hay comentarios:

Publicar un comentario